14 oktober 2008

BJUDER PÅ BILDSPECIAL


Liseberg med kyrkan, utanför Balder.

Vickan. <3 Påskkonferensen -07, påskafton


Jag och Vickan.


Amanda, Neja, Clara, Emma


Sara, Neja, Jag


Hanna


Mamma gjorde en fin tårta på min 17årsdag


Jag 17 år


Manda


Frizon -07, Karro, Neja, Amanda, Jag


maha, GF -07 Emil och jag (gillar inte bilden)


Alicia, Johanna, Olivia GF -07


haha. Församlingsresa -07, barnen busar


Stina, min kusin. Stockholm med familjerna :) -07


Cornelia, du är saknad.


Jag och Linneá


Jag, sommaren -07


Camilla och Stintan, sommaren -07


haha, jag och Becca körde tennis på Grästorp

2 kommentarer:

  1. Åh vilken söt bild på dig när du fyllde 17! :)

    SvaraRadera
  2. vad roligt vi hade mad barnen på strandgården, det hade jag typ glömt. men vi är ju ett sånt dream-team med barnen, erkänn! haha!
    KRAMAR!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara