27 oktober 2008

Det ger status att vara sig själv.

hej.
Kvällen blev jättemysig. Allt blir jättebra med Jenny. Hon är liksom så bra. Hon är så mycket bättre än vad hon själv tror, är vad jag tror...

Så kanske det är med oss alla? Varför tror vi så mycket mindre om oss själva jämt? Varför kan vi inte bara vara stolta över den vi är, och sluta kämpa o sikta mot något högre. Det finns inget högre än att vara dig själv, det är status. Att vara den man själv är. Men riktiningen har blivit felvänt. Riktningen är nu istället mot att vara bäst och att känna så många som möjligt och att alla ska älska en. Det yttre. Men sådan är inte verkligheten, verkligheten är att vara den DU är. Tänk på det min vän.

Iaf, tillbaka till ämnet; Kväll med Jenny. Vi spelade vårat favoritspel, Alfapet GO o sen kollade vi på en skitbra film; Step Up 2. :) Den gillar vi. Dansfilmer över huvudtaget är sketans bra.


Nu tänkte jag kolla på Ensam mamma söker på internet eftersom ja missade det igår. ;P
Tänk på vad jag skrev i det här inlägget.
Just du min vän är så mycket bättre än vad du tror.
Bara du är dig själv så fixar du allt i längden.


Ett hjärta till er alla. Kram /Claris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara