18 oktober 2008

Fredag

Hej.

Kom hem för kanske en halvtimma sen från tonår. En helbra kväll måste jag säga.
XL, diskussion om gemenskap och vänskap. ASBRA. Eller ja, kul va det. Och intressant. :) ihi.
Andakt, bra go i det hela. Bra lovsångsteam, Matilda, Anna, Lovisa, min kära kusin Jacob, Pontus, Efraim och Gustaf. Yepp. Hoppas ja inte glömt nån. Men grymt bra iaf.
Lite stående prat, med Therese, Matilda, Amanda och Emma. Kulkul.


Gött med en bra fredagskväll känner jag. Therese, hon är bra. Otroligt schysst och kul tjej. :)

Ganska okej fredag som heldag också faktiskt. Halvt seg o så kanske.
Försov mig, vaknade en kvart innan ja var tvungen att gå till bussen. Men hann gå till bussen på endast tre minuter, kom samtidigt som bussen. ^^
ARL, ganska okej lektion. Fick koppla ihop en vanlig kontakt. haha.
Lång tid väntan med Stintie och Alex, haha fick vänta minst en halvtimma där vid skrivaren som matade ut allt annat än Stintans papper asså. haha. Så vi gav upp, o tog mat istället...
Hem, kollade på tv typ.
O så ringde räddaren i nöden, Emil. haha! Vi pratade i typ två timmar o tjugo minuter. hahaha. Var sjutton försvann tiden? Yes. haha. Aja.
Promenad med mamma, helbra promenad. Hon är bra, min mamma. <3

Nu ska jag lägga mig, kanske läsa, vad vet jag.
Godnatt iaf. Hoppas du får en god natts sömn.
Puss och Kram, ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara