22 oktober 2008

Godnatt

Nu har jag suttit o läst massa bloggar. haha. Japp happ, sånt himla kul liv har jag, en meterlång lista med bloggar. haha. Nä men en hel del. Men det är kul. :)

Mamma kom ner innan; Va? sitter du vid datorn nu?
Jag; jaa... vaddå då?
Mamma: Såhär sent?
Jag: haha. va? klockan är ju innan 11. Jag brukar sitta här såhär vid den här tiden.

haha, så blir det när man liksom har livet i källaren.
O så fick jag ursött sms från Cornelia, sötis min vän. <3

Men iaf, nu ska jag läsa o försöka koppla bort lite, sen försöka sova, sen tänka, sen faktiskt somna.
Godnatt.

PS; Jag tycker om allas kommentarer. <3>

1 kommentar:

  1. Aw, me love you darling. Finns ALLTID här, no matter what! Skriv eller ring när du vill. kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara