24 oktober 2008

HÖSTLOV

Hejhej.
Japp, nu skriver jag igen. Tyvärr min vän. ;P

Idag var det en kortkort dag. Ungefär som en kjol fjortisar har på sig. ;)
Först var det "firande" av FNdagen. Då sjöng skolans estetelever. O så pratade Karolina Klyft. Fy va rolig hon var. Jätteskön tjej. Helt underbar typ. Hon var sig själv på nåt sätt, och man märkte det.

Sen va det prov, i tio minuter. haha. Det var på el. Asså själva provet var enkelt, bara det att jag inte pluggat ordentligt. Skit också. Skulle pluggat mer. Skit. Men skit sak samma, ett prov, första provet in det ämnet. Det är inte så att jag satsar på MVG på det ämnet heller kanske. haha. inte riktigt.

Så... jag var hemma typ halv 11. haha. Vilket skämt liksom. Men skönt.
Ska till farmor vid klockan 1 och äta middag med Clara och Anders, våra ungdomsledare.

Nu är det looov! Fy va skönt det är.
Även om ja ska plugga o inte göra speciellt mycket saker så är det hur kul som helst att det är lov. Underbart härligt.

Ha en bra dag, och du, ha ett jättehärligt lov!
Puss och Kram /Clara.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara