27 oktober 2008

Lov - Måndag

Hej.
Sprutorna är tagna, endast 2 för min del. :) Weiei. Så himla skönt. Not, lika hemskt ändå. Jag fick Hepatit A och för gulsot. yes. Tror det var så, jag tyckte hon pratade allt för mycket innan hon gav sprutorna.
Mamma och en skrämd pappa fick stelkrampsprutan, polio, hepatit A och för gulsot.

haha. Yes. Jag trodde ja skulle börja gråta nästan. Blandning av skräcken som varit innan och att det händer blev lite jobbig. höhö. Menmen. Vad gör man inte för att få åka iväg till syster min.

Vad som händer i mitt liv; jag vet inte faktiskt. Det är svårt med kärlek. Och ibland förstår jag ingenting. När blev det nåt fel? Eller är det ens nåt fel? Jag vet inte i alla fall.

Ikväll ska jag till Jenny, det ska bli nice o träffa den goa människan faktiskt. Vi ska spela spel o prata o kanske kolla på nån film tror jag. :) Det blir mys. Jenny är bra.

Okej, har jag kanske fått nån slags skrivkramp eller nåt? Vet inte vad jag ska skriva eller nånting. Ush. Hatar det.

Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara