24 oktober 2008

Min kommande helg

Hej.


Vid ett var jag hos farmor och åt middag med henne, Clara och Anders. Det var skoj. Båda är så bra. Härligt med bra ungdomsledare... :)
Ikväll blir det superfredá! Femkamp var på schemat. haha. Shit. Onej, va jobbigt, Clara som inte gillar lekar o tävlingar får visst stå ut... haha. :/ Attans. Men så kan livet vara ibland.

Den här helgen kommer bli toppenbra tror jag. :)
Ikväll, kul med kompisar i kyrkan.
Imorgon, lördag blir det att slappa och ta det lugnt på dagen.
Lördag kväll ska jag åka till Emil. Det var nåt möte i Skillingaryd. Sen tror jag att vi åker hem hit o sover här.
Söndag morgon ska mamma, pappa, jag och Emil åka till Anna i Göteborg. Hon ska sjunga i Saaron med hennes lovsångsteam. :) nice. O så ska vi typ äta middag i Göteborg eller nåt.

Det blir nog en nice dag. Kul o vara lite med familjen, och Emil. Men Jennie kommer ju vara saknad. <3

:) Japp, så såg helgen ut i helhet. Och det blir mkt me Emil, och det är härligt! :) Jaaa. Han är bäst, snyggast och MIN! :) Det där sista, att han är min, det är så bra helt enkelt...



Puss och kram, ha en fin kväll min vän.

1 kommentar:

  1. Hej Clara!
    Du har världens bästa ungdomsledare...bara så du vet.
    Kul att läsa om ditt liv och att det är fler än jag som inte tycker om sprutor.
    mvh Johan Einarsson

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara