12 oktober 2008

Min söndag.

Jadu, ett ord; BLÄ, sen BRA. haha.
Japp, övningskörde vägen till tennisen idag. En massa omväg då, genom Taberg. O herregud, vad dåligt det gick. Fick panik på pannkakan också. Shit va bra.
Men iaf, kom till tennisen helt förstörd, men Becca räddade mig. haha. :) O sen va det kul också. Diana tränade oss idag, asbra. Hon e asbra. haha. Jag gillar henne stort faktiskt. :)
Vet inte varför, men på nåt sätt blir det roliga med henne. ahha. Inget alls fel på Sandra, den andra tränaren som vi har nu, men Diana, hon är guld värd. ahha. Nejdå, men hon är bra på nåt sätt.


Kollade på Gosip girl innan. Asså jag tror jag blir helt insatt i serierna ibland. haha. Jag blev nästan rädd där ett tag, för en karaktärs skull. Nej ush nej. Fy.
Nu kollar jag på Ensam mamma söker, det är ganksa slappt att kolla på det.

Senare blir det Andra avenyn, yeaah. Inte för att det är min favorit längre, men för att jag typ är beroende? Ungefär.

Ha det fint. O sov gott sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara