20 oktober 2008

måndag morgon

Godmorgon godmorgon

Nu är jag färdig för att gå till skolan, utseendemässigt o sånt, men inte i hjärnan. Sover fortfarande typ. ;P
Emil ringde vid kvart över 8 o skulle väcka mig. Pratade en stund, eller nja, det va nog mer åt svammelhållet för min del. Men sen sov ja vidare till klockan var 9. Man måste ju ta ut sina sovmorgonar ordentligt!


Ushja idag måste jag lämna tillbaka biblioteksböcker, o så kanske låna lite, men det tar jag inte nu på morgonen. Det får bli en annan dag. :) O så lämna Annas biblioteksböcker också.

Annars går min måndag till såhär;
Historia - muntlig redovisning om Martin Luther King
Religion - ingen aning, men iaf med Dan banan eftersom våran lärare är sjukskriven!
Svenska B - vet inte vad vi ska göra där, men ja.


Ha en bra dag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara