14 oktober 2008

Promenad

Hejhej.

Kom ganska nyss hem från en skön och slapp promenad med Hanna. Hon är bra trots allt, haha. Trots alla problem vi haft så mkt, och trots alla bråk, så är hon ändå bra. Vi känner varandra så väl, så det blir inget ansträngt att gå en promenad precis. Borde bara göras oftare gumman!

Nu ska jag äta snart, äggmacka med mamma o pappa. O sen clementiner. :D

Vid 9 e det Desperait Houswifes. YEEEY. Mobba mig inte, men det e faktiskt ganska skoj. ;) ehe.


Och är det bara jag som blir helt trött av detta höstväder? Mörkt så tidigt att ja tror ja måste lägga mig vid 8. haha. Vilket ja inte ska. ^^ Men tidigt blir det nog, halv 11 kanske, börjar ju 8 imon för omväxlings skull. ;)

Puss och Kram, Ha det fint. <3

1 kommentar:

  1. Jag blir också heldepp av det tråkiga höstvädret. Tycker inte om hösten :(

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara