31 oktober 2008

Sista dagen på lovet, fredag.

Hejhej.

Nu var det ett tag sedan jag faktiskt skrev ett helt och ordentligt inlägg, men nu lovar jag ett.

Igår var jag på nördfest hos Hanna. Ja, det var att klä ut sig till nörd. Om jag lyckades, det vet jag då inte. Men kul va det med lekar och tipspromenad.
Och vet ni vad, jag kom tvåa på tipspromenaden. Och hör och häpna, jag fick bättre än hennes pojkvän Andreas. YES! Det va en härlig känsla. haha. Iaf att veta att man fortfarande kan en hel del om Hanna. Vi har ju trots allt känt varandra i 13 år, yes box. Det kallar vi barndomskompis liksom.

Först åt vi, hamburgare. Sen efterätt ,en glasstårta.
Tipspromenad med 18 himla svåra frågor måste jag ju erkänna.
Tävling nr 1; vara i lag, 4 pers, och dra igenom en tråd innanför kläderna. Vi vann. Men saken var den att när jag hade tråden så hade jag lite svårt. haha. För jag hade både linne och en tröja över. Tråden fastnade. HAHA. Så lite illa. Men kul hade vi, absolut!
Tävling nr 2; Tävla mot varandra. Skala en potatis med ett verktyg, mitt lag vann, därför att jag vann. :) yey. Jag hade osthyveln, så lite mindre svårt för min del eller så. haha. Jämfört med en skruvmejsel. haha xD.
Lek; Med andra ord. Jag och Sofia vann nog inte. höhö. Knappast.
Ordet: Karolina Gynning.
Jag; En skrikig blondin. Hon har ett program med sitt efternamn. Jobbig person.
HAHA.


Japp, kvällen var lyckad Hanna. :)

Idag, fredag,
Jag och Anna åkte till Viktorias grav och lämnade en ros. Ush vad hemskt det är att se hennes namn, hennes datum på en gravsten. Det är så jobbigt. Ush. Man vill liksom inte se det... Förstår inte.
Efter det åkte vi till a6 för att köpa glass. Men blev kvar lite till, och kollade i affärer. Hittade en tröja, och Anna också.

Ikväll blir det bio med Anna. Highschool musical 3 blir det. O så äta tacotallrik. Det blir en myskväll.


Helgen blir att gå till farfars och mormors och morfars grav med familjen. :/
På kvällen ska jag träffa Emil tror jag, lite osäkert än, men jag tror det. och hoppas det. Saknar honom.
På söndag har jag söndagskolan, film. Så det blir ingen planering, skönt är väl det.


Jag vill inte ha nästa och nästnästa vecka. Vill inte. Vill inte. Vill inte.
Men ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång. Kram <3 Ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara