12 oktober 2008

söndag å söndag å så lite till söndag

Hejhej.
Och välkommen till att fira världens slappaste dag tsm med mig. Eller varför inte säga, världens slappaste helg kanske?
Jag har dåligt samveta, svenska muntligt nationella prov ganska snart, hur sjutton ska det gå till va det tänkt? Ush. Jag känner inte för detta alltså. Men det måste ju göras. O så skriftligt också, shiiit. Jag måste fixa det. Men tänk om inte det går? Wah, ja får panik. PANIIIK. Men skolan är inte livet, det påminner jag mig om varje dag. Skolan är bara en pyttepytteliten del av varje liv. Så varför tänka o få panik över det egentligen? Men iaf, mitt dåliga samveta beror på att jag glömde ta hem o kolla på det man skulle göra till imon. Men ja får ta det på håltimman minsann! yes box.

Söndag, söndag, söndag.
Ushja, tyvärr är det söndag. Emil ringde o väckte mig 11 idag. Hade lugnt kunnat sova hur länge som helst till. haha. Ojaaa. Men sen åt ja frukost, o sen låg ja o läste Gosip girl. :D Måste låna nya böcker. Nåt förslag? och snälla ni, skriv förslag för allt i världen. Typ kärlek eller sorg o sånt ska det handla om. :) :) :)
Annars är det tennis idag också, längtar lite faktiskt. :) Skönt o röra på sig lite o liksom få igång hjärncellerna, haha, liksom bara några timmar försent. Tennisen börjar vid 5. ;) HAHA.
Ikväll blir det också andra avenyn, gosip girl, mamma söker, oyeahs en hel kväll med serier. Det gillar vi megamycket, iaf Clara. :D ihiii. haha. Yes, mitt liv känner ja, serier. XD Nejnej, ta det inte allt för seriöst. Mitt liv innehåller inte bara serier. Utan även att längta tills ja träffar Emil nästa gång. haha. :) :)
Och gå i skolan, och gå på tonår, och träffa kompisar då och dåå... ungefär så. Låter icke bra, men sånt e mitt liv. Jag är faktiskt inte alltför bekymrad över det heller faktiskt, för jag är lycklig över att jag har de vänner och den pojkvän jag har... Man måste ta vara på sitt liv.

Men ha en megabra dag! KRAM. /CLARA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara