19 oktober 2008

Söndag

Hej.
Jahopp, så va det söndag igen, och veckans sista dag. Livet är bra konstigt, allt bara rullar och rullar i veckodagar. Ibland hänger vi inte med alls, ibland gör vi det. O så plötsligt tar dagarna och livet slut en dag. Är det inte konstigt? Det spelar ingen roll vad vi gör eller hur vi gör, vi lever alltid på att längta till ledigheten på helgen. Måndag till fredag, o så var det helg igen. O så var helgen slut.

Min helg har varit bra tycker jag. Trevlig.
I fredags var det ganska kul på tonår, eller ja, intressant, och bra på nåt sätt. O så hade jag skoj med mina vänner. Det är ju alltid ett pluspoäng. ;P

Igår kom ju då Anna hem, den lilla stunden vi träffades så åt vi glass och gjorde chokladsås. Anna är bra, hon är sjukt bra faktiskt. :) Bra syster.

kvällen var jag med på släktkalas med Emil hos Molle som fyllde år. Det va väl kul. Var sjukt trött bara, man blir liksom det efter massa lång tid resa. Först tåg till Vaggeryd, fick vänta i Månsarp jättelänge, sen buss från Vaggeryd till Skillingaryd, sen bil till Stockaryd. Allt tog la typ 2 h eller nåt. haha. Men det va trevligt på släktkalaset. Molles tjej va där också. Vi kollade på Oh Brother (o så nånting mer på namnet xD). Den va typ väldigt långtråkig. Höll på o somna. haha. Nejdu, se inte den, om du inte vill sova till en film förståss. ;) haha.


Åkte hem därifrån vid typ tjugo i 11, sen hem från Skillingaryd när vi kommit dit. Skönt o sova sen kan jag säga. Fast jag o Anna pratade jättejättelänge. :) Nattprat, det är nog bland det bästa som finns faktiskt. :) ihi.

Nu blir det plugga. Kanske lite, om jag kommer igång, haha. Känns inte som att jag kommer hinna plugga alls mycket i veckan, och har Arbetsmiljö och säkerhets prov på fredag. Jag är ingen elektriker och fattar inte dessa ord som står i boken typ. ahha. ;P
Sen blir det övningskörning. Sen tennis.
Sen TVKVÄLL! :D Gosip girl, Mamma söker, Andra avenyn. ;) Yey. Älska det! Fast... Gosip girl äger ju alla dessa program. Resten e ganska dåliga faktiskt, haha. Iaf Andra avenyn. ;P


Ha en brabra söndag. Puss och Kram! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara