26 oktober 2008

Söndag

Hej.
Hmm... ush vad sent det blev. Orkar inte egentligen, men vill ändå skriva. Får se vad det blir av detta inlägg ^^.

Min helg, jadu, vet inte.
Igår var jag på möte i Skillingaryd. Det var disco efteråt, vilket inte va askul precis. Lite trist menmen. Kände mig allmänt sur, på ingenting, vet inte. Jag är konstig. Ja, det får vara svaret på frågan varför. Mötet va iaf rätt bra. Fast jag tyckte han pastorn va lite väl klyschig, typ berättade nästan föör mkt saker han varit med om. Men annars va mötet bra.
Elisabeth kom fram till mig. Kramade om mig o frågade hur det va med mig. O så sa hon att hon tänkte på mig jättemycket. Känns skönt att höra.

Sen åkte vi hem hit. Lite mys, men sen blev det konstigt... ja, konstigt. Behöver inte gå in på detaljer. Sen sömn. Sen gå upp en timma för tidigt, pga. glömska om att det blev vintertid. haha. Så då blev det lite hackigt där imorse med sovandet.

Till slut åkte vi till syster yster Anna. Det va nice. Sov hela vägen till Götet. Där lyssnade vi när Anna spelade i hennes lovsångsteam i Saaronkyrkan. Sjukt bra möte för att vara sådär på söndagsförmiddagen. ^^ Härlig stämning. Och Anna va ju som vanligt underbart duktig.

Sen blev det mat hos Anna, tacos blev det. Det va nice. Kul att Emil var med också. Och som vanligt underbart härligt att träffa syrran min.

Vid 5 gick bilen hemåt. Skjutsade hem Emil. Direkt när vi kom till Hovslätt så gick jag till Sara. Det var verkligen mysigt. Vi kollade på sämsta filmen. hahahha. Absolut. Ingen handling typ. xD Men det va skoj ändå, Sara är så överbra. Till sist blev det mysig kvällspromenad i Hovslätt. Kom hem lite efter 11, helt slut... ushja.

Nu blir det sömn. Godnatt. Puss /Claris.

PS; det där med kärlek, och att visa kärlek, och att känna sig uppskattad, det är svårt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara