16 oktober 2008

Torsdag

Hejhej.

Först, TOPPEN att det är Fredag imorgon. :D
Ikväll kanske Emil kommer, skulle va kul, men vi får hoppas på det bästa bara. ;P
Men iaf, ja tror ja fått nån allergisk grej i ansiktet från allt igår. haha. Jaa ja vet. Illa. Jag är jätteröd i ansiktet, känner mig jättevarm o febrig i ansiktet, känner mig svagare... Ingen aning. Kom imorse typ. När jag vaknade helt enkelt. :/ Japp.


Idag var jag o Alex riktigt duktiga, gick runt munksjön. :D Varje torsdag har vi sagt. Det va både skönt o bra. :)

Nu gör ja ingenting. Borde plugga. Verkligen. Måste läsa ARLläxan till imon... ushja. Borde, ska nog göra det nu. Ska bara hämta en clementin. ;D Mer clementiner åt folket!
Pusshej /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara