14 november 2008

Fredag kväll

Kvällen har varit bra. Inget mer än bra. Jag har varit sjukt trött. Verkligen sjukt trött. Gäspat tusen gånger. Ibland känner jag mig lika trött o gammal som en femtioåring, fast att jag bara är 18 år, inte ens det. Pinsamt. Men sant.
Det var XL, vi pratade om enkel evangelisation. Sånt som man själv kan göra o så. Jag satt mest o lyssnade o gäspade lite. Resten diskuterade på massa. haha. Erik och Kristoffer va där, de var bra. Jag minns när jag började på tonår. Då va det liksom Erik som va den där som va ganska mellanseriös, både rolig och väldigt seriös ibland. Han tog liksom bra hand om en när man började. NU, går han på Götabro, en bibelskola och är superseriös o asbra på att hålla i saker o sånt. Skojskoj. Tänkte på det lite idag bara. :P

Andakten var fin. Satt mest o blundade o bara tog det lugnt helt enkelt. Kristoffer och Erik pratade om deras tro och att Gud är som en GPS. Han hittar nya vägar o sånt. Men ibland kan man få testa sig fram lite. Typ.

Nu ska jag kolla på Systrar i jeans. Utan svensk text, för det fanns inte att ladda ner. :( Attans.
Sov gott min vän. Godnatt. Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara