14 november 2008

Fredag

Hej,
Hur har dagen varit?
Jag har försökt att vara glad och positiv hela dagen. Försöker och försöker, och ibland går det bättre, som idag. Men när man kom till skolan så fick man höra att vår lärare, S, hade åkt in med ambulans precis innan. Shit. Stackars. Han är så himla go liksom, hoppas det går bra me han. Våran lektion blev till ingenting. haha. Så vi gick till bibblan, sen åt vi mat tillsammans i matsalen. Kommer sakna mina vänner, Stintan och Camilla nu under praktiken. Tur är det att jag och Alex är tillsammans på praktiken. ;)


Yes, så va det helg då. Det låter ju härligt. :)
Jag kommer nog slappa och ta det rätt lugnt för jag är så trött. Helt slut verkligen.

Ikväll blir det kyrkan. Kör och sen XL på tonår. Vi ska gå ut på stan och bjuda på bullar o kaffe o sånt o prata me folk så vi ska diskutera hur vi vill göra. :) Yäy. Kommer bli sån bra upplevelse. Häftigt på nåt vis. :)

Tänkte lägga mig och läsa nu en stund. Vila upp mig lite.
Ha en jättefin dag. Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara