15 november 2008

Lördag

Hejsan,
LÖRDAG idag, och jag har inte gjort någonting. Låg i sängen o drog mig hur länge som helst. Sen kollade jag på resten av filmen systrar i jeans. Jag orkade nämligen inte kolla hela filmen igår. :)


Jahopp, händer idag då? Emil kommer hit. Det är väl ungefär det som händer här hos mig.
Imorgon däremot så har jag skattkammaren (söndagskolan). Ja, för den som inte vet, jag har en grupp med 4 och 5 åringar. :) Yes. Det blir nog skoj. Jag ska leka TIP me dom. :) haha. Ni vet, den där russinleken. Den brukar alltid gå hem. Hoppas de tycker det är kul. :) Japp. Så jag har skrivit ut en smilegubbe och sen ritat dit lite ben och hår. haha.


Jag hade nog inte så mycket mer att säga.
Puss, ha en underbar lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara