29 november 2008

Lördag

Hejhej.
Igår va väldigt spännande. Eller ja, vad ska man säga. Det var fruktansvärt att se folk, ibland sådana som man har kännt riktigt väl, som sitter och typ är asfull. Det är liksom lagom kul på nåt sätt. Det första jag gjorde var att träffa en som jag kännt väl för bara något år sedan och som går i min klass. Rätt fruktansvärt. När jag såg henne sådär, då blev jag kärleksfull och kunde verkligen se att hon inte mår bra. Ush. Den tjejen hejar knappt i skolan, men där, så ensam och liten, så tackade hon.

Vi träffade en kille som vi pratade med i över en timma. Jag stod o sa massa saker som bara kom från munnen om att Gud älskade honom. Vi kände verkligen att han va så sjukt nära att vilja ha en tro. Han hade så många frågor och så många saker han berättade om. Det var så sjukt häftigt. Och så sköönt att få berätta massa om Gud. Det stärkte en själv faktiskt.

Det var en cool kväll, jag älskade det. Visst, det var asjobbigt när vissa killar gick nära in på en o la typ armen om axeln i början, de var asnärgångna. Men det blev liksom inte så jobbigt sen. Det händer ju inget direkt så. O man hade ju vänner runt om sig.

Nu kollar jag på Bring it on again, haha, den går på tv. O så vilar jag rösten. ;) Halsen är illa till. Jag ska storstäda nu ganska snart, det är väl behövligt! Ikväll kommer Emil, och fyyy vad jag saknar honom.

KRAM, ha det fint. /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara