12 november 2008

Nationella prov

Hej,
Svenska nationella B avklarat. Yes. Thank you för det. Jag satt där inne från 8 till 12, skrev om hur en människa förändras. Vad skrev du om på ditt sånt nationella? Jag är helt okej nöjd. Jag menar, ja kan inte gjort det bättre än vad ja gjorde det ju. Det var mitt bästa, nu är det bara att hoppas på ett bra betyg också.

Dagen idag kommer gå åt till att plugga religion till provet imorgon. Suck ja. Men nu är det sista provet innan praktiken. Tror ja ska lägga mig o vila nu innan också, för ja e så sjuukt trött! Verkligen helt slut.

Så ha en bra dag min vän. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara