11 november 2008

Tisdag

Hejhej.
Natten blev jobbig. Jag hade värsta migränen och trodde typ att jag skulle svimma. Jag trodde att jag behövde spy typ hela tiden. Asjobbigt att börja natten så. Mitt i migränen ville inte min hjärna sluta snurra mitt liv. Så det blev lite jobbigt, det också.

Nu har jag massa långt hål, sen filmkunskap. Jag funderade verkligen på att åka hem, men nesh, sista filmkunskapen så noo. Inte. Måste ju vara med på den.

Hur mina tankar går inför kommande veckor på Jnytt. Jag är rädd, livrädd. Man vill ju vara duktig, men tänk om det misslyckas totalt. Japp, så jag är rädd för praktiken. haha. Mitt livs avgörande praktik, ungefär.

Historiaprovet, jodå, det gick bra. Får väl se hur betyget blev... Det får vi se v.51, haha.

Imorgon blir det nationella svenska skriftligt. Mackor, yoghurt, destroxol för energin (heter det så? =P) och någon frukt. Blir nog så. Fem timmar, så man måste väl äta nåt.

Men onsdagen imorgon är ingen vanlig dag dessutom, utan min och Emils 1 och ett halvtårs dag. :) weiei.

Men nu ska jag plugga religion. Jag utropar: NÄSTA! NÄSTA PROV!
haha.
ha det fint så länge, så hörs vi sen! Pusshej

2 kommentarer:

  1. Det kommer nog gå jättebra på jnytt! Du är ju en hejare på att skriva!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det kommer att gå alldeles jättebra på Jnytt! :)
    Du är ju jätteduktig. :)

    Jag funderar föresten på att söka jobb där... =) Vill gärna skriva mer.
    Lycka till med svenskan imorgon!
    Kramar <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara