25 november 2008

Tisdag

Hejhej,

Nu har jag varit hemma i typ en kvart eller nåt liknande. Skönt att äntligen vara hemma iaf. Dagen har varit full av intervjuer. Och att få tag i Jonathan Fagerhult som ska vara med i melodifestivalen. Typ. Vi fick en telefonintervju och här är artikeln;
http://jnytt.se/Read__19954.aspx


Japp. Annars har jag hållt på med min luciasak. Först åkte jag till Råslätt och träffade den musikansvarige, sen har ja även träffat tre av kandidaterna nu i eftermiddag. En av dem var på ED, haha, lätt att hitta, NOT! Jag hittade inte så ja fick fråga några väldigt ointresserade personer som stod och rökte. höhö. Men jag fick min intervju iaf. :D Den här artikeln kommer iaf att komma upp typ på torsdag eller nåt sånt, jag lovar att jag länkar då! :)

Ikväll ska jag bara slappa slappa slappa och slappa lite till. Jag är hur trött som helst verkligen. Ska kolla på Ugly betty och Desperait Houswifes också.

Ha en bra kväll! puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara