20 november 2008

Vem beter sig vuxnast? Den som inte sitter och skryter om festandet!

Brist på annat så gör jag det här. haha. Läs allt. ;)
Vem i din klass?

Vem känner dig bäst? Alexandra, Stintan och Camilla
Är några i din klass tillsammans? Japp, Sandra och Anton, jätteeesöta tillsammans :)
Vem är bäst på att sitta framför datorn? haha, alla killar
Vem är snällast av killarna ? Vet inte. Typ Alexsander och Anton kanske?
Vem är omtyckt av eran gympalärare? Vi har ingen.
Vem fjäskar mest? Hmm... det vet jag inte
Är det någon som är kär i er lärare? haha ne det undrar jag, vi har nog mognat ifrån det
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? Jadu... Inga namn
Vem vågar skilja sej från mängden? Stintan och Camilla?
Vem låter mest? Det vet nog den som går i klassen.
Vem pluggar mest på fritiden? Ska jag göra en enkät? Jag praktiserar ju på jnytt, så aa. HAHA.
Vilken tjej är omtycktast bland killarna? eh, inget sånt
Vem är wannabe Sune? ??
Vem kollar på barnprogram? no one. hoppas jag
Vem är wannabe Pippi? okey?
Vem är alltid glad? Det vet jag inte riktigt. Alla är ju vuxna, så alla har väl sina dagar.
Vem blir alltid färdig med proven först? haha, Linus o dom kanske?
Vem har sömnproblem? eh, enkät där me eller? :P
Vem säger daaaah oftast? Ingen! Tack och lov
Vem glömmer alltid att göra läxorna? Det har man inte så stor koll på, på gymnasiet
Vem beter sig vuxnast? Den som inte sitter och skryter om festandet! HAH. Alltså, jag, Alex och Stintie
Vem lyssnar på Carola? ingen, tror jag
Vem gör aldrig bort sig? Alla gör väl bort sig.
Vem sjunger bäst? Ingen aning.
Vem kan prata flest språk? Vet inte
Vem är tystast? Inte många i våran klass kan jag säga
Vem kan slåss bäst? Självfallet jag ;) haha. nepp
Vem tål inte mjölk? I don´t know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara