14 december 2008

2 h 20 min promenad med Hanna

Hej.
Efter en timma och tjugo minuter promenad med Hanna är jag nu hemma. HAHA. Rekord antar jag. Under promenaden ringde Emil två gånger, Mamma en gång.
Det roliga var att mamma och jag skojade innan lite.

Jag tog på mig den tröjan jag fick av Björnsunds. O så hade jag svart linne under.
Mamma: Du måste ha vitt under den. Annars ser den ju sjaskig ut.
Jag: Nä, jag tycker det är bra med svart under.
Mamma: Nej (typ)
Jag: Jag är faktiskt 18 då, så då får jag bestämma det själv. HAHA

O så skrattade vi båda två. Sen nu då när mamma ringde när klockan var kvart över 10 eller nåt.
Mamma: Ska inte du komma hem snart?
Jag: Jo, vi kommer snart.
Mamma: För du är ju faktiskt inte 18 än.


HAHA. Du tycker säkert inte alls vi va roliga, men det e faktiskt skoj att driva med det här med att fylla 18, och myndig. :P

Ha en bra natt, och en bra dag imorgon.
Tack Hanna för promenaden, det var riktigt kul.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara