5 december 2008

Genrep

Hej :)
Ikväll har det varit genrep från ca 18.00 till ungefär... eh... 22.00!!! Shit, ska du tänka då. haha. Stå upp, sjunga, röra dig och allt vad man ska göra, det blir en himla massa energi som slösas kan jag säga. Nu är jag sjukt trött. Så jag gick till och med hem såhär tidigt. ahha. Aja. Jag tänkte kolla på Sex and the city filmen. Och sen sova. Elller... kanske bara läsa o sen sova.

Ikväll fick jag veta att kyrkan har haft stort inbrott. Projektor, datorer och pengar är stulet bland annat. Lås på dörrarna var proffsigt uppbrutet, så det är nog inte bara några tonåringar. Ushja. Varför ska man förstöra så mycket? Projektor liksom, ASDYRT. Här snackar vi pengar liksom. :S

Japp, men nu ska jag gå o lägga mig.
Imorgon kör vi konserterna. En vid 16.00, och en vid 18.30. På den sista ska Emil, hans föräldrar och hans ena syster komma och lyssna. O så mamma o pappa förståss. Så det blir nog bra.

Mitt i alla sura miner, stim och arga blickar och skrik på genrepet så har man sina vänner där. De livar alltid upp mig. Olivia, Emma, Amanda, Bianca, ni är ju så ljuspunkter i kören alltså. :D Puss på er <3

Puss på dig också. Ha det fint. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara