7 december 2008

Helgen

Hej,
Hur är det med alla?

Med mig är det typ... bra. :) Jag är sjukt trött efter helgen, men ändå glad liksom.
Helgen har varit körig, men bra.
Igår vaknade jag med tanken i hjärnan, shit söndagskolan imorgon också! Vad ska jag göra med barnen imorgon?!
Så jag satte mig vid skrivbordet och hittade på ett pyssel. :) Idag fick de göra lucka nr 24. ;P De fick måla vad de ville i en sorts lucka som jag hade gjort till var och en. Ganska uppskattat iaf. :)

Yes, sen fortsatte dagen med frukost. Vidare till städning av mitt rum, som var katastrofalt!
Plötsligt blev klockan typ 1 och jag var tvungen att fixa mig. Tog på mig den finfina klänningen och gjorde iordning mig. Jag blev helt okej nöjd. :)

Konserterna jah... jodå det gick bra. Sååå skönt att det var över, när det blev över. ;P
Efter sista konserten åkte vi hem till mig. Emil, hans föräldrar och hans ena syster var hemma hos oss. Vi åt gröt och nån kaka o så. Det var trevligt, tycker jag iaf. :)


Idag var det söndagskolan. Det gick fint. Barnen är grymt söta. Jag var med dom på buskul också, där får de pyssla o sånt. :) Det var mysigt. En va hur söt som helst, hon bad mig säga hur man skriver God jul. haha. Söööt. <3>

Idag hade jag fått ett mejl från Jennie, där det stod lite vad hon har tänkt att vi ska göra när vi är i Uganda. Det låter riktigt nice. Speciellt bada i pool. hahha. Och träffa barnen. Jag tycker det ska bli jäättekul o träffa barnen. Verkligen. Och få se allting. Men roligast av allt, det är att få träffa Jennie och liksom få se allt som hon har pratat om. Sätta allting i hjärnan på plats liksom. :) Längtar lite. Men ju mer tiden går, så känns det jobbigare att tänka på att jag inte kommer träffa eller prata i telefon med Emil på aslänge. :/

Nu ska vi snart på släktkalas för min faster i Habo. :)

Ha en bra andra advent och söndag!
Pusshej. /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara