16 december 2008

Imorgon är det ingen vanlig dag...

NEJ, FÖR IMORGON ÄR DET MIN DAG :)
Och det är ingen vanlig födelsedag för jag fyller 18.

Varje födelsedag de senaste åren har jag fått sms av Vickan klockan 12 på natten... Ush, vad jag saknar henne. Jag skulle ge allt för de där roliga smsen. Jag brukade ligga och skratta åt det hon skrev,och oj, vad glad jag blev för smsen. Det här året... blir det tomt.

Men imorgon är det min dag. Då vill jag vara glad. Vara glad för de år jag fick med henne. För det hon gav mig.

Älskar dig Viktoria. <3

Dagen imorgon ska firas stort. :D ihi. Kanske inte, haha. men ändå. Jag, Camilla, Stintan o Alex ska äta på mackmakeriet. Sen ska jag träffa Emil efter skolan. :D O på natten åker bilen iväg till Köpenhamn, därifrån ett flyg till Bryssel. Vidare till AFRIKA! Och JENNIEEEE!!!!

Ha det så bra. KRAM /C.

2 kommentarer:

  1. Stort, Varmt Grattis på din stora 18-årsdag, älskade systrami!!!

    Hoppas att du får en underbar dag å att du kryar på dig!

    Vi ses imorrnkväll! :-) Härligt!

    Många kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS!!! MYCKET MYCKET GRATTIS TILL DIG!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara