8 december 2008

Måndag

http://jnytt.se/Read__20262.aspx

Ja, det var den artikeln som vi skrev idag. Förutom det har vi mest suttit och rullat tummarna, eller också ringt till människor om att få komma och prata med dem senare, eller också hört telefonsvarare från andra sidan luren. Och gäspat för min del.

Jag är sjukt trött idag. Försov mig, och det var jobbigt. haha. Fick panik. Men pappa räddade mig genom att vänta hemma på mig och skjutsa mig, så jag hann. :D Tack vare min snälla pappa.

Imorgon ska jag till Emil, det blir bra. Vi ska kolla på Kalle ankas jul. haha. Bara för att jag missar det liksom. ;P
Men ikväll däremot, efter one tree hill, då blir det plugga filmkunskap som gäller. Ingmar Bergman. Yääy. Jag kommer inte hinna klar med filmkunskapen idag ju, har ju inte ens börjat leta fakta. Så det blir väl plugga på torsdag och kanske nån gång nästa vecka också...
Efter pluggandet ska jag gå en promenad med Jenny.

Ha det fint idag. Puss. /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara