3 december 2008

Okej, ett kort inlägg.

Genrepet idag, var sååå himla jobbigt. 1 h och en kvart ÖVERTID!
Jag har varit jätteförkyld, då hjälper det inte att vara på en varm plats o öva massa himla sånger. Menmen. Jag taggar inte fredag (absoluta genrepet) iaf.


Idag är det bara två veckor kvar till min födelsedag. Shit. :)
Och imorgon är det två veckor kvar till Uganda. Jag längtar. Tror jag. Fick mejl från Jennie nyss. Ett efterlängtat. :D haha. Så jag svarade på direkten. xD Desperat. Men jag saknar henne. <3>

Imorgon ska jag som sagt gå på a6 med Emil o köpa julklappar. Så jag skriver väl imonkväll nån gång. Nu ska jag läsa, och sen SOOOOOOOOOOOOVA!
Puss, godnatt <3

1 kommentar:

  1. Om jag ska vara ärlig så är jag inte ett dugg avundsjuk på genrep, och gårep och allt vad det är. :) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara