10 december 2008

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-sakerna.

3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

Jag blev utmanad av Jessica: www.jessicaas.se

8 favoritprogram:
Grace Anatomy, One tree hill, OC, Gilmore girls... jadu.. vet inte.


8 saker jag gjorde igår:
åt mat, gick på toa, kysste Emil, kollade på kalleankas jul, skrattade, pratade, gäspade, klagade (haha)

8 saker jag ser fram emot:
Jullovet, Uganda, min 18årsdag, nästa gång jag träffar Emil, helgen, slut på praktiken, nytt år


8 favoritrestauranger:
ehe? jag äter inte ofta på restaurang. :P
Men... Rhodos (pizzarestaurang :P), Verona (pizza också), Jensens Böffhaus

8 saker på min önskelista:
Hitta det rätta framtidsjobbet- jorunalist eller informatör, få jobb, för alltid vara tillsammans med Emil, föralltid vara glad och lycklig, åka NU till Uganda, ett bra liv

Jag utmanar:
Jag vet allvarligt talat inte vilka som läser min blogg, hahah, men iaf,
Lovisa, Natalie, Elina? Yepp, så blir det. :D Fick ju detta av Jessica, så jah... hon behöver inte göra det här igen. haha.

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa dina svar :D Och kul att du gjorde utmaningen ^___^
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oh kul. Nu måste jag anta utmaningen :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara