7 december 2008

Årets första födelsedagspresent

Japp, rubriken stämmer. ^^
Den fick jag av min faster Ann- Sofie och av Nisse, hennes man. Det var en bok som heter Du är värdefull. Jättefin bok! Blev verkligen jätteglad, den va fin på nåt sätt. Åh...

Kom precis hem från släktkalas i Habo för min andra faster Charlotte. Det var nice.
Satt mest med Johanna, Stina, Erika och deras kusin Erik. Det var trevligt. Pratade lite med Ann-sofie och Nisse i slutet. De är bra. <3>

Ikväll blir det tv-kväll som vanligt! :) One tree hill, följt av Gosip girl. Sen blir det väl prata lite med mamma och pappa. Till sist andra avenyn! :)

Imorgon börjar vecka 4 på jnytt. Shit, vad tiden går fort. Vad har veckorna tagit vägen? Ush, hur blir det att börja skolan igen asså. Den här veckan måste! jag plugga. Verkligen. Jag har ett stort stort stort arbete till vecka 51. Måste iaf börja och nästan vara klar innan nästa vecka. För veckan efter det, då blir det att träffa Emil o så, packa, och sen åka iväg.

Ha det fint alla. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara