14 december 2008

Släktkalas idag. Jag fick megabra presenter. :)
En lite varmare, vit tröja av Björnsund.
En scarf och en jeanstunika av Gränfors.
Ett presentkort av Lennartsson.
Pengar av farmor.

Tack.

Festen var överhuvudtaget trevlig enligt mig. Vi yngre spelade vem där, ahha. O så körde vi namnleken. Jadå, det var trevligt. Vem där va ju himla längesen man spelade. :P
Nu kollar jag på TV, One tree hill och Gosip girl du vet. ;)

Imorgon börjar skolan igen, tjohej vad nice?! Eller nja... jag vet inte riktigt.
Men det blir skönt med det där slappa schemat.

Imorgon kväll ska jag på konsert, ITM, med Emil och hans släkt och familj. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara