26 januari 2009

Kort skoldag - måndag

Hejhej.
Efter bara en enda lektion i skolan är jag nu hemma. Jag hade historia, sen visade sig att vi skulle göra ett arbete tills nästa vecka på religionen. Så vi hade ingen lektion. Ja, ett arbete, det var inte litet heller, typ jättestort. Man ska ungefär beskriva och ta med jättemycket fakta om hela hinduismen, och jämföra med andra religoner på tre till fem a4. Fatta vad svårt att klämma ihop så mycket fakta till bara så lite sidor. Men vi får väl se, vem vet, jag kanske inte hittar alls mycket fakta. Vem kan veta det, ellerhur?! :)

Så nu tänkte jag arbeta med religionen, jag har ju trots allt en hel del framför mig. Vilken tur att jag har datorn lagad, och att jag är frisk. :D

Ha det bra vänner. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara