8 januari 2009

ledarsamling

Ledarsamlingen gick väldigt bra. Det var trevligt. Jag måste säga att jag känner mig mer "respekterad", eller nja, hur ska jag förklara det, men jag känner mig mer inne i "gemenskapen" nu när jag har hand om en grupp, inte bara är buskulsledare. Dessutom är det mysigare att ha en liten grupp som man vet vilka de är o så. :) Det är mys. De är ju så söta, 4 och 5 år.

Det tog ett tag den ledarsamlingen. Jag var väl hemma runt kvart i nio eller nåt, och det började halv 7. En rolig sak var när jag och Sophie (som jag delar grupp med) pratade om saker vi gjort med barnen. Jag berättade om russinleken som jag lekte med dem för några månader sen. Då sa hon att hennes dotter (jag har henne i min grupp) tyckte att det var jättekul och att hon hade lekt russinleken flera dagar efter. haha. Sånt är roligt att höra, då blir jag nöjd.

Har du haft en bra dag?

Imorgon är det fredag! Yes. Jag ska vara hemma på kvällen, Anna kommer hem.
På dagen ska jag gå en sväng på stan med Sarasötisen. Det blir trevligt. :D

Ha det bra. Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara