29 januari 2009

Min torsdag och lite helg.

Hej. Hur är läget med er? Nu har jag precis skrivit klart arbetet om hinduismen. Det var verkligen svårt och jag satsar faktiskt bara på godkännt. haha. Ungefär så, för jag litar inte på henne. Jag tror inte att jag kommer få mer än G på det här arbetet, för hon är lite udda med arbeten och prov vad jag tycker. Men iaf, jag har kämpat massa med det här arbetet, jag har försökt att verkligen skriva utförligt och allt möjligt. Allt som hon ville, haha. Men vi får väl se. ;) Jag är klar iaf! Det är ju det viktigaste. Jag känner mig jätteglad nu. Idag har jag verkligen åstadkommit jättemycket... Verkligen satt mig och pluggat på riktigt, inte bara säga, utan även göra också. Nu ska jag städa. Bädda nya lakan och så också. :)
Fy vad stolt jag är över mig själv. Osh, jag har verkligen varit duktig idag.

Imorgon ska jag gå på a6 med Alex tror jag. Det blir ju trevligt. Sen på kvällen är det tonår och kören. Mamma och pappa är tyvärr inte hemma imorgon natt, de ska på jobbgrejer båda två. Jag hatar att sova ensam hemma! Jag hatar det. Jag vet, fruktansvärt mesigt, men det värsta jag vet är att komma hem sent på kvällen- huset helt tomt- gå ner i källaren och lägga sig, utan någon hemma. Det är så hemskt. Så ensamt. Ush, mes jag vet! haha. Jag borde fixa att sova ensam liksom. ^^ Men imorgon ska jag fixa det! Yes.

Lördag, då ska jag till Emil. :D Yes. Längtar till jag träffar han, har saknat honom heeela veckan verkligen. haha. Och nu är det snart helg! Torsdag idag jue...
Ha det fint! Kram

1 kommentar:

  1. Haha..har ni Elin Filmh eller vad hon nu heter i religion? Henne hade vi också och henne går det verkligen inte att lite på. Hon är helskum! Och du det finns ingen baktanke med sms.se :D Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara