7 januari 2009

svar på kommentar

Jennie sa...
Saknar Dig sååå mycket me, och resten i vår familj... Å vet du, jag kämpar tyvärr också mot fjällande... ajajah! Vet du.. Naasu klippte mitt hår igår kväll... Jag tror ALDRIG jag sett så hemsk ut i håret, ever... Inte kul. Längtar tills Kaare kan göra damage control i maj!Tills dess är det uppsatt hår som gäller!Stora kramar!
den 7 januari 2009 06:48


Svar till Jennie:
saknar dig. <3
hahaa, ja så kan det gå... visst är det hemskt? Äntligen någon som förstår mitt lidande. ahha.
HAH. näe! va surt. Men vaddå, hur klippte hon fel? Hur ser det ut då? puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara