6 januari 2009

Tisdag

Hej.
Jag måste nog börja med att erkänna att jag inte riktigt har kommit in i det här med att skriva blogginlägg. Vet inte varför. Jag orkar bara inte. haha. Men ska försöka.

Idag sov jag till 10, ville sova längre, men tyvärr ringde elaka Emil och väckte mig! Jaja, så kan det gå ibland. :P
Sen gick jag upp och åt frukost, filmjölk vad gott det är asså! haha.

Vid 12 gick, eller ja, nästan sprang jag av glädje till bästa Jenny. Vi gick en kort sväng. Tyvärr var hon förkyld, så det blev inte långt. Men jag hann checka lite av vad hon gjort i nyår o sånt. :) Jenny är för underbar.

Nu har jag duschat och städat till det lite här hemma. Lyssnar på skivan som jag fick av Emil i julklapp. Den är bra.
På tal om Emil, han kommer sen till eftermiddagen.

För dig som undrar hur det går med fjällningen... ehm.. haha. Det går sämst till. Fjällningen vinner stort över mig måste jag väl erkänna kanske. :P

Åh, vad skönt det är att bara vara hemma. Fixa lite, duscha lång tid, sova länge, läsa lite, gå promenader i Hovslätt som faktiskt är rätt fint nu när man varit borta... ja det är skönt. Samtidigt saknar jag solen, Jennie framför allt. Och att vara hela familjen, att umgås, skratta och prata massor. :)

Förlåt att jag inte kollat era bloggar, men jag lovar, ska det snart. :D Och kommentera! :)
Ha det bra vänner. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara