8 januari 2009

Torsdag

Hej.
Min dag har varit betydligt för slapp. Jag har legat och kollat på TV hela dagen. Veronica Mars heter programmet. Det har gått typ hela dagen. :P haha. Så yepp, från det att jag kom hem tills för en stund sen har jag kollat på massa avsnitt av mitt nya favoritprogram. :P haha.

Är det någon som sett Veronica Mars? Det hade inte jag innan nån dag här i veckan. Det är ganska kul enligt mig. :)

Idag började skolan igen... eller ja, jag gick från 8.00 till 9.15. Yääs. Det är att ha slappt schema. Dessutom var lektionen ganska överflödig. Jag hade svenska C. Vi gick igenom styckeindelning, överflödiga ord osv. Sånt som har med att skriva en text att göra. Yepp, så ja, jag hade lugt kunnat ta den där sovmorgonen som jag ville haft. :P

Men, det är säkert bra att ta igenom såna här grejer igen. Mitt mål med skrivardelen på svenska C är att bli bäst på att skriva. :P ahha. Nejdå, men bättre på att skriva helt enkelt. Jag vill kunna skriva slående texter, såna som folk vill läsa liksom. Jag vill kunna fånga människors intresse, med hjälp av texter som jag skriver.

Nehepp, nu var det att kolla på årets första One tree hill. :D Fortfarande favoritserien. haha. Jag är verkligen galen i serier. haha. När vi hade släktkalas för mig så satt vi och pratade om några serier. Stina, min kusin som går i sexan, tyckte det var lite kul med alla serier jag kollade på. haha. Ja, jag gillar ju typ näst intill alla såna där tjejserier. haha. Lite fånigt, men så är det. Någon som vet när One tree hill, de nya avsnitten börjar? Och Gosip girl?

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara