24 mars 2009

Allt möjligt

Ikväll var jag hos min älskling.
Saknar han redan nu. :) Var inte så länge hos han, kom vid typ 5 och åkte med sista tåget, halv 9. Ush, vad surt det var att åka hem. Jag vill verkligen träffa han snart snart igen. Men på lördag blir nästa gång. Det är på tok för länge dit. Menmen. Jag har fullt upp resten av veckan, så den här veckan kommer nog gå på räls den också. Men ändå. :)

Onsdag: skolan - text- plugga. Jobba. Gå dit.
Torsdag: Plugga. Skriva personligt brev till SVF. Till Alexandra.
Fredag: Mammas birthday! :D 53 hela år blir den damen. <3 då blir det trevligt.
Lördag: Helg, fy vad skönt.

Nu ska jag nog sova snart. Upp tidigt imorgon. Imon ska vi bestämma låt till utspringet. ;) Tror det blir imon iaf, man får väl hoppas på det. :) Studenten och balen börjar verkligen närma sig med stormsteg.

Snart är det påsk
Två veckor i skolan

Praktik i 4 veckor
Vi är tillbaka vecka 22, då balen är

Vecka 24 tar vi studenten... :D

GODNATT KRAM! /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara