20 mars 2009

Fredag - försov mig

hejhej.
Jag försov mig idag. Vaknade 08.56, bussen skulle gå 09.07. Jag fick lagom utav panik när jag insåg faktumet att jag var tvungen att stressa. Jag ville till skolan för att lämna Alex present o så skulle vi lyssna på en från försäkringskassan, intressant. Så jag sprang allt vad jag hade. Och jag hann. Men då var det enda jag hann att borsta tänderna och klä på mig. ^^ Typ. Så lite stressigt.

Men precis som jag trodde så var det väldigt intressant att lyssna på henne från försäkringskassan. :)

Efter skolan kom Emil och hämta mig, o så åkte vi hem till mig. Jag vann på yatzy. haha. Och fick massor av mys. Så det var ju en lyckad dag. Nu ikväll ska Hopp sjunga och sen är det möte typ.

Ha en jättetrevlig kväll. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara