27 mars 2009

Fredag

Grattis världens bästa mamma 53 år idag!

Idag firade vi mamma med frukost på sängen som pappa gjort iordning. Hon fick presenter från pappa och ett halsband av mig, Jennie och Anna. Vi har en till present, men den har Anna med sig ikväll när hon kommer. :) Igår gjorde jag ett kort till henne, tror hon blev glad för det.

Idag i skolan kollade vi på en dokumentärfilm om stressade arbetare. Jag vill verkligen inte bli en stirrig och stressad person när jag blir vuxen. Jag vill arbeta och ha kul, samtidigt som jag tar hand om min familj. Den måste man ju ta tid till också, det är viktigt enligt mig. Det är ju så jag är uppvuxen, tid med familj även om mamma och pappa jobbar fullt. Det är ju liksom idealet, att hinna båda två.

Efter skolan fixade jag ID-kort (jag vet, SEEG med det ^^) med Alexandra som vittne. :P Men jag ordnade även en dosa till internetbanken. Och köpte en bok, Min bästa väns dotter. Någon som läst den?

Ikväll blir det hemma med familjen. Imorgon jobba, sen träffa Emil. Det blir nog en bra helg tror jag. Det måste det bli helt enkelt. :)

Ha en jättebra helg, Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara