19 mars 2009

haha. Detta är absolut inget skämt. Jag har ringt runt till de som jag lämnat in CV hos, och alla säger att det redan är klart. Så ja, inget sommarjobb åt mig inte. Det blir Watersystems, 7 dagar i veckan, dålig lön. haha. Eller vad sjutton gör man?

Och jag har fyllt i ansökan till SVF. Men jag behöver referenser, någon som har något tips? Ingen släkting, säkert en vuxen och någon som kan säga något bra om mig. Ja, ge mig förslag är du jättesnäll.

Jag borde städa, men nu känns det som att hoppet är så sänkt om jobb att ja, att jag inte har lust till något annat än att typ bädda ner sig. :P

1 kommentar:

  1. Ja fy så tråkigt! Jag har heller inget jobb till hösten, iof vet jag inte om jag ska börja plugga eller inte..men det löser sig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara