18 mars 2009

Hej vänner.
Idag ska jag berätta att jag har varit så underbart duktig. :D
När jag vaknade låg jag kvar i sängen och drog mig.
Sen så ringde telefonen, Jenny, hon bjöd mig på middag klockan halv 1. :D Perfekt. Det blir gott och mysigt.
När jag kommit ur sängen gjorde jag iordning mig och sedan gick iväg på en promenad på elljusan. :D Perfa. Innan frukosten, poäng där. ;)
Nu har jag ätit en sen frukost med ägg på rostat bröd och filmjölk.
Min dag har startat så grymt bra. :D

Dagen kommer att fortsätta med middag hos Jenny, sen iväg klockan halv 2, sen jobba. :)
Det blir en bra dag. Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen läsa min braiga bok. :)

Ha en jättebra dag min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara