31 mars 2009

Tisdag morgon

Hej. :)
Godmorgon för min del. Idag fick jag vänta på att gå till bussen istället för att stressa dit. Det är ju bra ibland. Idag är det tisdag och det brukar vara den dagen som är tristast. Jag har nämligen en aslång håltimma mellan historian, som är lika trist som ett grått papper, och filmkunskapen. Det brukar också vara den dagen som jag saknar Emil mest på, haha, vet inte varför, men då känns det så länge till nästa helg bara.
Ikväll ska jag jobba. Då ska även Camilla komma och få sin första kursdag och börja på Watersystems.

Idag är jag faktiskt lite peppad till att gå iväg. Det är inte alls mycket kvar i skolan på gymnasiet så det gäller ju att liksom ta vara på situationen att kunna vara med mina kompisar. :) Det ska bli väldigt skönt att ta studenten. Men också väldigt kul med student och bal. :) Det blir nog en rolig tid. Därför har jag bestämt mig för att liksom inte oroa mig så mycket, det kan jag göra hela tiden efter studenten, inför nästa år och så vidare. Men nu, nu tänker jag ta det lugnt och inte stressa upp mig över någonting. Det är bara en gång i livet som man tar studenten och som man får gå på bal med sin pojkvän. :)

Ha en underbar dag, och njut av att det är typ vår. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara