26 mars 2009

Kvällens ord: Käckt
haha. Väldigt trevlig kväll hos Alexandra. Jag är i varje fall jättenöjd. :) Maten var grymt god och efterätten, kladdkaka med glass, det ska vi inte ens prata om. ^^ Den var också hur god som helst. :D Precis som kvällen hos mig för några veckor sedan blev det mycket skratt och samtal. Jag tycker verkligen så mycket om er mina sötnosar. Det är så underbart att vara med dem. Alla är så olika i grunden, men ändå har vi det så bra tillsammans. :) Tack för ikväll vänner.

Ikväll ringde Ida och berättade att jag skulle jobba på lördag. Innan stod jag bara reserv, nu ska jag jobba. Så nu har Emil och jag gjort upp en plan. :P Han kollar på hockeyn med kompisar, sen åker o hämtar mig, sen hem till mig. Sen ska han sova hos mig. Söndagskola på söndag! Yey. Då ska barnen få måla saker som gör dem glada på ett stort vitt papper. O så ska jag skriva överst med stora bokstäver, Var glada, Jesus lever! Denna fina idé fick jag inte från mig själv. ;P Utan från en planering. Jag är rätt nöjd faktiskt. Det blir bra. Kanske att de ska få varsina klubbor också. :D Lite fest sådär. ;) Men jag vill gärna få gensvar, tycker ni det är en bra idé? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara