21 mars 2009

Lördag

Hej.
Här sitter jag, helt sjukt trött. Men idag måste vi ju ta nya tag, i eftermiddag 16.00 ska vi träffas och öva till ikväll. Inatt sov jag så väldigt bra verkligen. Vaknade halv 11. haha. Jag drömde om att mamma hade sytt klart min balklänning, och åh vad vacker den var. haha. Men det var ju en dröm. ;)

Idag ska jag bara ta det lugnt har jag bestämt mig för. Läsa, vara med mamma och pappa och sen fixa iordning sig. Det låter bra i mina öron.
haha nyss skrev Jennies kompis Charles till mig på facebook, det skrev jag ju nyss då, och haha jag kan inte så mkt engelska. Blev lite jobbigt. Det är ju jobbigt att skriva engelska. Men nu är det skickat, ingen återvändo. ^^ haha. Men det var ju lite kul att han skrev.

Jag har ingen lust att skriva mer nu. Men vi hörs. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara