1 mars 2009

Smögen

Smögen var helbra. Eller ja, jag blev nöjd. Jag hade det skoj med mina vänner och jag kände att Gud var där på nåt sätt. Vi sjöng en massa, skrattade en hel del, bra helg. :D Smile.

Jag var hemma i typ... fem minuter?... sen var Emil här. :D Yäääy. Bäst eller. Bästa söndagskvällen är ju självklart med honom. När han är här, då glömmer jag allt annat ungefär. haha. Det känns som att då glömmer jag hur mycket jag har att plugga egentligen, o det är skönt. Jag älskar honom, nu och förevigt. Med hans armar om mig, så blir allt till det bästa.

Men ingenting kan sudda bort min saknad efter Viktoria. Ingenting. Jag tänker på henne jätteofta. Ibland tänker jag på saker vi gjort, saker vi sa, saker som helt enkelt hade med henne att göra. De där småsakerna som smsa hela tiden, prata i telefon o bara prata rakt upp och ner om allt och ingenting, om ett tv-program o såna saker, såna där saker som man egentligen aldrig uppskattade helt och fullt till 100 %. För vem kunde veta att det en dag skulle ta slut, pang bom?

Nu ska jag kolla på Gilmore girls. Imorgon börjar det värsta, plugget och stresset inför Historia A-provet. Godnatt. Kram.

Jag längtar till skolveckan är över, seriöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara