22 mars 2009

Söndag

Hejhej.
Tänkte bara slänga iväg ett litet inlägg om min dag innan jag ska iväg och sjunga ännu en gång...
Söndagsmorgonen blev riktigt go, jag låg och kollade på Bring it on In it to win it. haha. Lite töntvarning att kolla på de där filmerna. Men det är lagom seriöst på en söndagsmorgon. Det är gött.

Sen när mamma och pappa kom hem från gudstjänsten så övningskörde jag och pappa. Vi körde ganska mycket idag. Det var en buss som skulle stannat men körde ut ändå, rätt mot oss, då fick vi båda lite panik. Dumma 25:or, de vet inte alls hur de ska köra, typ. Eller ja, chaufförernas fel är det väl antagligen. ^^

Under hela dagen har jag och Emil smsat, ahha. Eller ja, inte hela, men massor i alla fall. haha. Det är kul ibland. I alla fall med Emil. :) Han ska jag träffa på tisdag, det blir nice.

Ikväll när jag kommer hem ska jag slappa och kolla på One tree hill. Det var så himla spännande förra avsnittet, så jag längtar nästan. :D haha.

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara