10 mars 2009

Tisdag

hej.
Ojoj, redan tisdag eftermiddag?
Just nu sitter jag här dunderförkyld men duschad och klar för att gå iväg till ett sammanträde med Pågång. ;) Inte jättepigg för det dock, då nuläget är lite illa.

Hela min dag har jag tillbringat i min säng, med min bok. :) Med omväxling att jag åt mat vid köksbordet och kollade på ett avsnitt av Gosip girl på datorn - i sängen. :) En jätteskön och slapp dag. Jag har nästan läst ut boken nu, och det är trist, för den är sådär lagom oseriös och bra när man är sjuk. ;)

Nu ska jag gå upp och vara social mot mamma och pappa.
Ha det bra. Hörs kanske sen. Kram

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara