31 mars 2009

Watersystems

Hejhej.
Jag är sjukt arg på att det skrevs om Watersystems i tidningen idag. Därför att en säljare kom in på jobbet idag och berättade hela artikeln, läste allting, och sa lite efter varje del vad som var falskt o så. Fatta vad de förstör, för både säljare och oss bokare. Skit vad jobbigt allt blir nu. Idag fick jag 7 bokningar. Och det gick allmänt dåligt för oss alla idag.

Men nåt positivt är att jag praktikst taget har vunnit en tävling, en bowlingkväll. :D haha. Så jag, Ida, och nån mer ska bowla. haha. Man skulle ha bland de fem bästa sedan den 19 mars till idag och ha 50 bokningar minst, sen skulle man vinna en bowlingkväll. Höhö. Vilket jag gjorde. :P

Vill vara säga en sak. De som jobbar på Watersystems och de som vet om avtalet, de trivs på sitt jobb. Vilket även jag gör. Och ska man klaga, så gå till de som det handlar om, inte och förstöra för alla. Dålig stil. Det buar vi för. Jag trivs väldigt bra.

Imorgon ska jag jobba, det blir inte lätt kan jag säga. Iaf inte i jkpg området. ^^
Godnatt kram

4 kommentarer:

  1. jag har inte jp, vad stod det i tidningen?

    SvaraRadera
  2. Det är två föredetta säljare som varit med i en artikel... Antagligen några som inte sålde så bra. Och de har skrivit falska saker om Watersystems och gått ut med massa dålgit om lön och liknande. Ajaj, icke bra.

    SvaraRadera
  3. Fy vad tråkigt när det blir så!

    SvaraRadera
  4. :) mh, det är lite trist. men det går nog över sen igen...

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara